Zamjena i reklamacija

ZAMJENA I REKLAMACIJA

 

 

15 dnevni rok za zamjenu ili povrat

 

Naša želja je da na internet prodaji kozmoshop.ba kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 15 dana vratite ili zamijenite proizvod.

 

Podaci i intrukcije za zamjenu i reklamaciju

 

Prilikom popunjavanja obrasca za povrat proizvoda, morate obavezno napisati broj narudžbe iz web ispisa (broj narudžbe iz web ispisa), broj računa (tražene cifre se nalaze uz vaš paket koji ste preuzeli)

 

Zamjena artikla

 

Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 15 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakujte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i artikal koji želite. Traženi artikal biti će poslan u najkraćem mogućem roku. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i ne nošeni odnosno korišćeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

 

Povrat artikla

 

U roku od 15 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (Član 47. Zakona o zaštiti potrošača BiH), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila info@kozmoshop.ba ili na telefonski broj +387 66 367 367 i +387 62 830 222. Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 15 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda i fotokopiju računa. Potrebno je na obrazac upisati broj tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

 

Reklamacija

 

U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje ispunjenog obrasca za povrat proizvoda, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također se prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primanja reklamacije. Tyrex BH d.o.o. ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe ili ne održavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.

 

Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti obrazac i fotokopiju računa. Kada pripremite sve za povrat, zamjenu ili reklamaciju obavezno pošaljite e-mail na info@kozmoshop.ba ili nazovite na telefonski broj +387 66 367 367 i +387 62 830 222 kako biste dobili upute na koju adresu vraćate artikal. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail info@kozmoshop.ba ili na telefonski broj +387 66 367 367 i +387 62 830 222

 

Reklamacije artikla oštećenih u transportu

 

Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvataju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon tog roka ne prihvatamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takvom slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikal.

 

Obrazac za povrat proizvoda