Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

 

 

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

 

Trenutno nije moguće plaćati sa računa firme na našem sajtu. Kontaktirajte nas na e-mail radi više informacija

 

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem narudžbinu?

 

Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona ili slanjem e-maila

 

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?

 

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE

 

Kako da znam da sam sigurno naručio?

 

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao nas prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

 

Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?

 

Potrebno je da kliknete na dugme Prijava ili Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš E-Mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

 

Koji su rokovi isporuke?

 

Od trenutka kreiranja narudžbine maksimalni rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Uobičajeno vreme za isporuku je od 2 do 3 radna dana. Detaljnije o isporuci možete pročitati OVDE